Na vozidlách Suzuki Samurai z riadiacou jednotkou Mitsubishi E2T40871 sme vyriešily problém zlého štartovania alebo nefunkčnost RJ motora. Celý problém sa rieši výmenou driveru.
Na vozidlách Suzuki Samurai z riadiacou jednotkou Mitsubishi E2T40681 sme vyriešily problém zlého štartovania alebo nefunkčnost RJ motora. Celý problém sa rieši výmenou driveru.
Na vozidlách Suzuki Samurai z riadiacou jednotkou Mitsubishi E2T40681 sme vyriešily problém zlého štartovania alebo nefunkčnost RJ motora. Celý problém sa rieši výmenou driveru.
Na vozidlách Suzuki Samurai z riadiacou jednotkou Mitsubishi E2T40681 sme vyriešily problém zlého štartovania alebo nefunkčnost RJ motora. Celý problém sa rieši výmenou driveru.
Na vozidlách Suzuki Samurai z riadiacou jednotkou Mitsubishi E2T40971 sme vyriešily problém zlého štartovania alebo nefunkčnost RJ motora. Celý problém sa rieši výmenou driveru.
Porucha elektroniky RJ spôsobuje zlyhanie naštartovania motora. Táto chyba je pôvodne spôsobená zapaľovacou cievkou, ktorá vráti impulz späť do ECU a tým odpáli výkonový tranzistor vo vnútri ECU.
Nissan Patrol 96 s riadiacou jednotkou ZEXEL, sme vyriešili problém zlého štartovania alebo nefunkčnosť RJ motora. Celý problém sa rieši výmenou driveru.
Porucha elektroniky RJ spôsobuje zlyhanie naštartovania motora. Táto chyba je pôvodne spôsobená zapaľovacou cievkou, ktorá vráti impulz späť do ECU a tým odpáli výkonový tranzistor vo vnútri ECU.
Na vozidlách Suzuki Samurai z riadiacou jednotkou Mitsubishi E2T40971 sme vyriešily problém zlého štartovania alebo nefunkčnost RJ motora. Celý problém sa rieši výmenou driveru.
Na vozidlách Suzuki Samurai z riadiacou jednotkou Mitsubishi E2T40681 sme vyriešily problém zlého štartovania alebo nefunkčnost RJ motora. Celý problém sa rieši výmenou driveru.
Porucha ECU MITSUBISHI spôsobuje zlyhanie naštartovania motora alebo chod na dvoch válcoch. Táto chyba je pôvodne spôsobené zapaľovacou cievkou ktorá vráti impulz späť do ECU a tým odpáli výkonový tranzistor vo vnútri ECU. Predpokladaná cena opravavy je 90 € bez DPH. Na vykonané práce poskytujeme záruku 12 mesiacov.
Na vozidlách PEUGEOT 406 s riadiacou jednotkou Bosch 0281001977 sme vyriešili problém zlého štartovania alebo nefunkčnosť 2. a 3. streku. Celý problém sa rieši výmenou Bosch driveru.
Porucha elektroniky RJ spôsobuje zlyhanie naštartovania motora. Táto chyba je pôvodne spôsobené zapaľovacou cievkou ktorá vráti impulz späť do ECU a tým odpáli výkonový tranzistor vo vnútri ECU.
Na vozidlách PEUGEOT 406 s riadiacou jednotkou Bosch 0281001977 sme vyriešili problém zlého štartovania alebo nefunkčnosť 2. a 3. streku. Celý problém sa rieši výmenou Bosch driveru.
Porucha ECU Fiat Punto spôsobuje zlyhanie naštartovania motora alebo chod na dvoch válcoch. Táto chyba je pôvodne spôsobené zapaľovacou cievkou ktorá vráti impulz späť do ECU a tým odpáli výkonový tranzistor vo vnútri ECU . Keď ECU opravýme odporúčame súčasne vymeniť aj jednu z 2 cievok, (podľa toho ktoré válce nešli) aby sa zabránilo možnému poškodeniu opravenej riadiacej jednotky.
Porucha ECU Fiat STILO spôsobuje zlyhanie naštartovania motora. Predpokladaná cena opravavy je 150 € bez DPH. Na vykonané práce poskytujeme záruku 12 mesiacov.
Auto pri 2000 otáčkach dusí, až pokiaľ nechytí pomaly vyššie otáčky. Závady podla VAG. 17511-rada valcu 1-sonda 1 obvod vyhrievania P1103-35-00 priliš malý vykon 16524-rada valcu 1-sonda 1 P0130-35-00 chyba v el obvode
Porucha RJ motora. Auto niekedy pri naštartovaní ide na 2, 3 valce. V rámci diagnostiky vykazuje stále chybu na indukčnej cievke. Niekedy na chvíľu závada zmizne; cievka bola vymenená.
Pri štartovaní triaslo s autom. Nerozoberané. Prvá diagnostika - chyba primárnej cievky zapaľovania, všetko sa vymenilo. Ďalšia diagnostika vôbec nevedela načítať RJ.