Klient, ktorý si uplatňuje právo zo zodpovednosti za vady je povinný uviesť do reklamačného formulára nasledovné údaje:
-
meno a priezvisko/obchodné meno
-
adresu dodania
-
druh a množstvo tovaru
-
telefonický a e-mailový kontakt
-
podrobne opísať prejavovanú závadu na opravovanom zariadení alebo zakúpenom tovare
-
Formulár priložte k reklamovanému výrobku alebo tovaru.
-
Zašlite nám reklamovaný výrobok, tovar či zariadenie na našu adresu: Group Electric s.r.o., Rázusova 47, 040 03 Košice. Nezabudnite priložiť doklady potrebné k uznaniu reklamácie, najmä kópiu faktúry, ktorá slúži aj ako záručný list.
- Reklamácia služby (opravy výrobku) je podmienená preukázaním tej istej závady (ak to typ alebo stav výrobku či tovaru umožňuje), čoho dôkazom je výpis z certifikovaného Diagnostického zariadenia, vyhotovený v autorizovanom servise ešte pred odoslaním do opravy a po realizovanej oprave.
-
Po obdržaní tovaru a preskúmaní opisovaného problému Vám náš pracovník vystaví "Reklamačný protokol", ktorý bude obsahovať všetky údaje o tovare, závade a dátume prijatia reklamácie. Deň vystavenia reklamačného protokolu bude považovaný za deň ukončenia reklamačného procesu.
-
Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní od začatia reklamačného procesu. O ukončení reklamácie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo písomne.
-
Podrobnejšie informácie o reklamačnom konaní je možné nájsť aj v predpise č. 250/2007 Z. z. Zákona o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
-
V prípade akýchkoľvek nejasností reklamácie nás kontaktujte telefonicky na t. č. 0901 921 752 alebo prostredníctvom e-mailu info@groupelectric.sk.
Aktualizované 01. 08. 2015