KONTAKTY

Group Electric s.r.o.

tel: 0905 535 911

servis@groupelectric.sk

Sídlo firmy

Zobraziť Mapu

Pracovná doba:

Pondelok - Štvrtok: 9:00-16:00

Piatok: Zatvorené


Hardware


Usporiadať podľa:
najlacnejšie najdrahšie
Po pripojení k vozidlu nepravidelne vypadáva spojenie, PC nerozozná MDI.
 



Diagnostické zariadenie MDI - Oprava
diagnostika nekomunikuje s PC
Po pripojení k vozidlu nepravidelne vypadáva spojenie, PC nerozozná MDI.
 



Aký je účel VNTT-PRO ? VNTT-PRO Tester je určený na vykonávanie diagnostiky pohonov (elektrických ventily, motory na jednosmerný prúd) s VNT (Variable Nozzle Turbine) turbodúchadiel. Tieto pohony menia polohu lopatiek turbodúchadla. Okrem testovania elektronickej jednotky turbodúchadla, VNTT-PRO je možné použiť pre kontrolu premenných snímača polohy geometrie. Tie sa nachádzajú v turbínach,
 



Oprava TECH 2 - vypadáva displej
svieti len podsvietenie
Sporadicky na nej vypína displej, t.j. so zariadením sa nedá pracovať
 



J-46079 Oprava TMPS testera
nekomunikuje so snímačom
CANdi Interface, autodiagnostika prestala komunikovať. Ak máte takýto problém, poznáme spôsob ako ho vyriešiť.
 



TECH 2 Opel - Oprava VCI modul
spálená komunikačná jednotka
Autodiagnostika TECH 2 po pripojení k vozidlu, opätovne žiada o pripojenie.
 



Skenovanie a konfigurácia TMPS senzorov
tester tlaku v PNEU, veľmi inteligentný a intuitívny
Toto OBD zariadenie je univerzálnym a plnoautomatickým diagnostickým prístrojom na skenovanie a konfigurovanie všetkých známych TPMS senzorov. Dokáže bezdrôtovo načítať ID (sériové číslo) originálneho senzoru na meranie tlaku v pneumatike a naklonovať ho do nového TPMS senzoru - napr. UVS4020. V prípade vytvorenia nového ID senzoru, je možnosť ho pomocou OBDII konektoru naučiť priamo do riadiacej
 



Oprava Truckline TL-10
slabý dosah lúča
Laserové meranie geometrie podvozkov je nefunkčné.
 



Oprava MDI Opel diagnostiky
diagnostika nekomunikuje s PC
Multiple Diagnostic Interface, autodiagnostika prestala komunikovať. Ak máte takýto problém, poznáme spôsob ako ho vyriešiť.
 



Aktivátor odomkne funkcie továrenského Bluetooth v systémoch AUDI s MMI 3G Basic.   ľahké Plug & Play pripojenie cez diagnostickú zásuvku OBD automatické kódovanie aktivácia trvá len 30 sekúnd indikačná dióda, ktorá ukazuje fázu procesu aktivácie súčasťou balenia je aj originálna mikrofón s kompletnou kabelážou určené pre autá Audi so systémom MMI 3G Basic (2009-2012) môže byť použitý
 



Aktivátor odomkne funkcie továrenského Bluetooth v systémoch AUDI s MMI 3G s HDD.   ľahké Plug & Play pripojenie cez diagnostickú zásuvku OBD automatické kódovanie do vozidla aktivácia trvá len 30 sekúnd indikačná dióda, ukazuje fázu procesu aktivácie určené pre vozidlá Audi so systémom MMI 3G s HDD môže byť použitý viackrát, ale len v aute v ktorom sa použilo prvýkrát Upozornenie: tento
 



Modul umožňuje sledovať video programy na obrazovke navigácie i za jazdy. Využitie je vhodné prevažne v kombinácii s cúvacou kamerou. Funkcia adaptéru po aktivácií spočíva v riadenom prerušení dátovej zbernice CAN-Bus pre navigáciu a odfiltrovanie rýchlostného impulzu.   CL-class (C215) od 10/2002, S-class (W220) od 10/2002, SL-class (R230) od 06/2004 s navigačným systémom COMAND APS DVD
 



Bezdotykové meranie teploty
infračervený skener, laser
Bezkontaktný infračervený teplomer s laserovým zameraním a LCD displejom. Tento šikovný prístroj, zmeria povrchovú teplotu za menej ako jednu sekundu. Stačí zamieriť a stlačiť spúšť, teplota sa okamžite zobrazí na LCD displeji. Laserové zameriavanie vám pomôže lepšie sa orientovať a podsvietenie displeja ľahšie čítanie v tme. Špecifikácia zobrazuje: Celsius alebo Fahrenheit rozsah teplôt: -50 až
 



AV výstup pre OEM navigáciu RNS-510 alebo VW MFD3
Golf 5, Passat, Touran, Touareg, Octavia II, Superb II
Adaptér je vybavený 1x video výstupom a 1x stereo audio výstupom. Adaptér pre pripojenie externého monitora k navigačnému systému MFD3 / RNS510 vo vozidlách VW Seat alebo Škoda. Určené do vozidiel, ktoré nie sú vybavené OEM parkovacou kamerou alebo OEM TV tunerom. Pozor! len k systému MFD3 / RNS510 verzia B až G (označenie B za číslom na systéme, napr .: 1T0 035 680B). Nemožno pripojiť k staršej
 



Oprava VCI modulu auto diagnostiky
diagnostika nekomunikuje s PC
Hyundai autodiagnostika prestala komunikovať. Ak máte takýto problém, poznáme spôsob ako ho vyriešiť.
 



Oprava GM MDI auto diagnostiky
diagnostika nekomunikuje s PC
Multiple Diagnostic Interface, autodiagnostika prestala komunikovať. Ak máte takýto problém, poznáme spôsob ako ho vyriešiť.
 



VPX Systém je navrhnutý tak, aby testovanie a reguláciu vstrekovania distribútora čerpadla Bosch VP37, ktoré pracujú s elektronicky riadených napájacích systémov EDC vznetových motorov (Electronic Diesel Control), používaných v osobných automobiloch a ľahkých úžitkových vozidiel. V systémoch EDC, dávka paliva vstrekovaného do vstrekovacieho čerpadla sa mechanicky upraví páky akcelerátora, ale
 



Aký je účel VNTT-PRO ? VNTT-PRO Tester je určený na vykonávanie diagnostiky pohonov (elektrických ventily, motory na jednosmerný prúd) s VNT (Variable Nozzle Turbine) turbodúchadiel. Tieto pohony menia polohu lopatiek turbodúchadla. Okrem testovania elektronickej jednotky turbodúchadla, VNTT-PRO je možné použiť pre kontrolu premenných snímača polohy geometrie. Tie sa nachádzajú v turbínach,
 



Test tool prístrojovky AUDI
CAN BUS generátor
Nový generátor umožňuje opravu palubnej dosky AUDI A6 a Q7 priamo na stole, poskytujúci CAN BUS signály, bez toho aby ste museli mať k dispozíciá vozidlo. Modely po roku 2004 zo sivým konektorom. Rýchly a pohodlný test Vám teraz zabezpečí príjímať zákazky z celého sveta. Napájacie napätie:12V Spotreba prúdu: 2,5A Špičkový prúd: 5A max Rozmery: 88x48x19 mm Hmotnosť: 73 g
 



Tester prístrojovky VOLVO
CAN BUS generátor
Nový generátor umožňuje opravu palubnej dosky VOLVO S60, S70, V70, S80 a XC90 priamo na stole, poskytujúci CAN BUS signály bez toho, aby ste museli mať k dispozícii vozidlo. Modely od roku 2000 do 2006 so zeleným konektorom. Rýchly a pohodlný test Vám teraz zabezpečí príjímanie zákaziek z celého sveta. Napájacie napätie:12V Spotreba prúdu: 2,5A Špičkový prúd: 5A max Rozmery: 88x48x19 mm
 



TECH 2 VCI modul
originál náhrada
Originál VCI modul pre autodiagnostiku TECH 2.
 



Oprava LCD na TECH 2
prasknutý LCD display
TECH2 = Nečitateľný display, vypadáva kominkačné spojenie Candi modul = overenie funkčnosti.
 



Oprava TECH 2 auto diagnostiky
pri zapojení do diagnostickej zásuvky sa nezapne
Autodiagnostika TECH 2 prestala fungovať zo dňa na deň. Ak máte takýto problém, poznáme spôsob ako ho vyriešiť.
 



Nový generátor umožňuje opravu palubnej dosky Renault Scenic priamo na stole, poskytujúci CAN BUS signály, bez toho aby ste museli mať k dispozíciá vozidlo. Rýchly a pohodlný test Vám teraz zabezpečí príjímať zákazky z celého sveta. Napájacie napätie:12V Spotreba prúdu: 2,5A Špičkový prúd: 5A max Rozmery: 88x48x19 mm Hmotnosť: 73 g
 


ZjBhYWE